ponedeljek, 22. december 2014

Varimo skupaj; Nejc O.

Vabilo vsem, ki bi se želeli pridružiti na varjenju, pišete lahko preko mejla ali fb! 
Pretekli teden se nama je pridružil neučakani Nejc :) vesela sva bila obiska takšnega navdušenca nad pivom! Več si preberite spodaj.

Od prvega dne, ko sem izvedel, kaj je tokrat naumil Renee, sem čakal na povabilo, da bom tudi sam del tega. Sicer sem bil nekoliko neučakan in sem degustiral pivo že nekoliko prej, ko pa sem dobil uradno povabilo v »varilnico«.
Kot običajno, je delo potekalo na četrtek, torej mali petek, ravno prav za podlago J Dobil sem zgolj okviren termin, tako da sem nekoliko predčasno zaključil v službi ker tega dogodka res nisem želel zamuditi. Vendar se je sam uvod začel nekoliko nepričakovano. Očitno si je nekdo namontiral preveč lučk, ter poskrbel za temo v naši dolini (temo – izpad elektrike).  Zato se je sama zadeva začela nekoliko pozneje. V uvodu sem bil deležen predstavitve, ki je res nisem pričakoval. Predstavil mi je same sestavine, ki sem jih lahko okusil. Predstavljen mi je bil tudi proces priprave ter kratka zgodovina (piva nasplošno, ne njunega dozdajšnjega dela, ki mu prav tako želim dolgoletno tradicijo) Ker sem bil na predstavitvi sam, se mi je lahko 100% posvetil, pogosto pa mi je dejal tudi »če te kaj zanima, kar vprašaj.« Podzavestno mi je po glavi rojil misel »ali bom dobil tudi kaj za pit.« Vendar storil bi mu krivico, če bi ga to vprašal, kajti nisem bil žejen – prav nasprotno, siguren sem, da se temu mojemu pokušanju ne reče več degustacija, prej me je spominjalo na trgatev, ko se prazni stare zaloge, saj je že na vidiku nova letina J Ostalih skrivnosti varjenja, verjetno ne smem izdati. Je pa dejstvo da Renee in Patrik vesta kako se stvari streže. Čeprav pri samem opazovanju stvar ne izgleda pretirano zahtevna, o končnem okusu piva odločajo nianse, tako, da se je treba tistih 5-6 ur ko sama stvar poteka, delu res posvetiti, kar je ključ do uspeha izjemno okusnega piva. Preizkusil sem kar nekaj njunih del. Eden pa me je resnično kupil. (to je bilo pivo, ki sem ga poskusil prvega, tako da je njegova ocena povsem regularna) Če dobro razmislim bi ga uvrstil vsaj med TOP3 kar sem jih kadarkoli poizkusil, pa je bilo teh kar precej, sploh v zadnjem času, ko sem se nekoliko oddaljil od klasike (Laško) ter dam priložnost res kvalitetnim pivom.
Če na koncu pod vse potegnem črto, vesel sem bil, da sem se lahko udeležil tega dogodka. Samo pivo je res kvalitetno. Glede na to, da je sama stvar še bol v povojih, pa mislim, da imata možnosti, oziroma samo pivo, da lahko stopi ob bok marsikateremu pivu, ki je trenutno na policah v trgovini.

Da na kratko razložim zakaj se gre "Varimo skupaj". Kandidati morajo seveda v osnovi spoštovati pivo in zaželeno tudi konzumirati pivo :) . S takšnimi obiski želiva kolegom približati domače pivovarstvo, jih informirati o različnih stilih piva in predvsem slišati kakšen okus ima najino pivo. No na koncu gre pa seveda za druženje ob kozarcu dobrega piva! p.s. včasih pride prav tudi kakšna dodatna roka ;)
Kot edini pogoj za udeležbo na skupnem kuhanju je kratek zapis o samem obisku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar