petek, 5. december 2014

Varimo skupaj; Nejc - Spix

Kljub temu da nisva imela vseh sestavin (pomanjkanje vseh sladov) sva se odločila variti. Ker je bil tokratni termin malo nepričakovan, sva na hitro povabila sokrajana Nejca. Kako je doživel varjenje si preberite spodaj.

Po parih neprepričljivih povabilih od Reneja ˝uglas se ke˝, sem le dobil ˝jutr se vari pir pr men ud 4ih naprej – prlet˝. Ker sem bil v tej hiši že na vrsto zanimivih kulinaričnih dogodkih, tega vabila enostavno nisem mogel ignorirat. Kot ponavadi, ko pridem na sestanek, piknik, kuhanje vina, pitje domačih žganih pijač, pečenje dimnikov itd, pozvonim pri vhodnih vratih in pride nekdo odpret. Ampak tokrat –  ne duha ne sluha o kakšnem človeku in si rečem (potiho) ˝ mnde me ž ni nategnu˝. Nakar ga pokličem in izvem, da vari pivo v garaži. Zaradi zamude sem prišel že med procesom varjenja in me takoj ob vstopu zadane močan vonj nečesa, kar bo čez nekaj postopkov pivo. Sledila je predstavitev postopka varjenja, sestavine, ki se uporabljajo in kratka zgodovina piva začinjena zgodbami in anekdotami J. O tem nebi veliko razlagal, se mi pa zdi, da bi lahko varjenje piva opisal na način kot se velikokrat opisuje poker – znaš ga dokaj hitro, učiš se ga pa celo življenje. Seveda sem med predstavitvijo dobil prvo domače pivo, ki po besedah gostitelja ni najbolje uspel. Bil je čisto vredu vendar bi se na javnih prireditvah zagotovo govorilo, da je zmešano z vodo. Brez problema sem ga spil nato pa že dobim v kozarec naslednjega. Temno kot mi je všeč in še do sedaj ko to pišem mi ne gre v glavo kako lahko dva tipa, ki sta se komaj začela ukvarjat z varjenem piva naredita tako dobro pivo. Prvega tipa sem že omenil drugi pa je Patro, ki ravno v trenutku okušanja prinese sestavine za dokončanje varjenja. Pivo, ki se je varilo iz OSTANKOV (beseda gostitelja) naj bi imelo ime Spiks. Obisk se je začljučeval ob debatah, pospravljanju in seveda pitju J

Za zaključek naj povem, da sta  Rene in Patrik kombinacija, ki nam bo omogočala, da bomo še dolgo in kvalitetno pili pivo. Srečno 

Da na kratko razložim zakaj se gre "Varimo skupaj". Kandidati morajo seveda v osnovi spoštovati pivo in zaželeno tudi konzumirati pivo :) . S takšnimi obiski želiva kolegom približati domače pivovarstvo, jih informirati o različnih stilih piva in predvsem slišati kakšen okus ima najino pivo. No na koncu gre pa seveda za druženje ob kozarcu dobrega piva! p.s. včasih pride prav tudi kakšna dodatna roka ;)
Kot edini pogoj za udeležbo na skupnem kuhanju je kratek zapis o samem obisku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar