sobota, 29. november 2014

Varimo skupaj; Barbi

Tokrat sva prvič gostila predstavnico nežnejšega spola, kako je videla varjenje in se počutila v najini družbi si preberite spodaj :)


V petek, 21. novembeera, sem se tudi sama odzvala Reneejevemu vabilu na varjenje piva (in na degustacijo že ustvarjenih zvarkov).

Pivovarska dogodivščina se je odvijala v garaži, ki jo – kadar ne služi svojemu osnovnemu namenu, tj. hrambi avtomobilov – Renee in Patrik spretno preuredita v mikropivovarno

Ko je ura odbila 16.30, sem se podala na kraj zločina in že prvi stik s prizoriščem je bil nadvse navdušujoč. Izjemno me je prevzel preplet najrazličnejših arom, ki so vele po prostoru. Domiselni so se mi zdeli tudi razstavni eksponati sestavin, ki jih zasledimo v pivu (voda, osnovni slad, specialni slad, hmelj in kvas). Ob tem moram pripomniti, da me še vedno čudi, zakaj pivski slad ni uveljavljena jed na žlico. Ta reč je namreč izvrstnega okusa!

Sledila je teoretična ekspedicija po svetu pivovarstva – Renee se je izkazal kot odličen poznavalec tematike. V svojo pripoved je vključil vse od zgodovinskih, kemijskih, fizikalnih, pa tja do geografskih aspektov varjenja in vmes navrgel še kakšno zanimivost ali dve. Že na daleč je moč opaziti predanost, s katero se posveča pivovarstvu.

Nato se je pričelo zares – napočil je čas za manufakturo piva. Medtem, ko sem varilca opazovala pri delu in bila s tem posredno podučena o celotnem procesu varjenja, sem bila počaščena s pokušino dveh že ustvarjenih napojev. Nad obema stvaritvama sem bila res pozitivno presenečena – obe pivi sta zelo (oziroma že skoraj preveč :) …) pitni. In ne le to, ker sta nefiltrirani, sem tistega dne zaužila še izdatno količino vitaminov skupine B, mineralnih snovi in drugih zdravih učinkovin. Če želite torej prekipevati od zdravja, veste, na koga se morate obrniti!

Popoldne, preživeto v pivovarski družbi, je bilo vsekakor uspešno – zanimivo, poučno in zabavno. Na lastne oči sem se prepričala, da varjenje piva zahteva zvrhano mero potrpežljivosti in neomajnosti, saj lahko pivovarji plod svojega dela preizkusijo šele po preteku več tednov. Stranski produkt, ki ga daje varjenje, je tako nedvomno koristna lekcija, da dobre stvari v življenju – tako kot dobro pivo – ne dozorijo kar čez noč, temveč zahtevajo čas, potrpljenje in spotoma tudi kakšen spodrsljaj. Obema pivovarjema želim, da ju slednji ne zaustavijo in da ohranita zagon in vztrajnost, s katerima sta se lotila svojih podvigov.  In pa ščepec sreče – nepogrešljivo sestavino, ki je tisto, kar nenazadnje loči Srečno pivo od preostalih piv.



Da na kratko razložim zakaj se gre "Varimo skupaj". Kandidati morajo seveda v osnovi spoštovati pivo in zaželeno tudi konzumirati pivo :) . S takšnimi obiski želiva kolegom približati domače pivovarstvo, jih informirati o različnih stilih piva in predvsem slišati kakšen okus ima najino pivo. No na koncu gre pa seveda za druženje ob kozarcu dobrega piva! p.s. včasih pride prav tudi kakšna dodatna roka ;)
Kot edini pogoj za udeležbo na skupnem kuhanju je kratek zapis o samem obisku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar