četrtek, 23. oktober 2014

Varimo skupaj; Kristjan

Pridno varimo in se učimo :) Tokrat se je "švasal" Foreign Extra Stout, več o tem pivu v naslednjem prispevku. Z veseljem pa sporočam, da se je končno našel termometer ki deluje normalno. S tem se bo izboljšala kvaliteta in predvsem olajšalo najino življenje! ;) Spodaj še slikca termometra in cena v tušu dobrih 5€ in komentar Kristjana! Pravi da smo varili zelo dobro kavo ...

Da na kratko razložim zakaj se gre "Varimo skupaj". Kandidati morajo seveda v osnovi spoštovati pivo in zaželeno tudi konzumirati pivo :) . S takšnimi obiski želiva kolegom približati domače pivovarstvo, jih informirati o različnih stilih piva in predvsem slišati kakšen okus ima najino pivo. No na koncu gre pa seveda za druženje ob kozarcu dobrega piva! p.s. včasih pride prav tudi kakšna dodatna roka ;)
Kot edini pogoj za udeležbo na skupnem kuhanju je kratek zapis o samem obisku.

Kako pa je videl varjenje Kristjan pa si preberite spodaj!

V petek me v dopoldanskem času prebudi telefonski klic in še ves zaspan se odzovem povabilu Reneeja in Patrika. Ko odložim telefon in si pomanem oči, se šele zavem, kaj sem se zmenil, zato se hitro uredim in krenem na pot. Po prebijanju skozi gradbena delovišča končno prispem do njune pivovarnice ;)
Fanta sta že uredila večino stvari, zato sta me čez postopek peljala verbalno, ter mi prijazno odgovorila na vsa vprašanja. Presenečen sem bil, kako lahko s recimo temu minimalistično opremo delata nekaj tako kul kot je domače pivo. Po tem, ko sta mi stvar razložila je sledila prva degustacija njihovega izdelka in sicer smo pili pivo, ki sta ga izdelal skupaj z Arminom Okičem, ki je prav tako prisostvoval degustaciji, malo več o samem pivu pa malce kasneje. Med čakanjem, da mešanica zavre smo malce klepetali, imeli par zanimivih dogodivščin s pripravo fermentacijske posode in spili še malo božjega soka. Naj še izpostavim, da se je tokrat prvič delalo temno pivo in, da se že res veselim dneva, ko bo nared, saj sem ljubitelj kozarčka temnega.

Pivo, ki sta mi ga ponudila je bilo pitno, vsi smo se strinjali, da ni še vrhunski izdelek, ampak fanta napredujeta in verjamem, da bosta kmalu varila odlično zasavsko pivo. Njun izdelek je imel prijeten okus manjkal pa mu je tisti »žmoht«, ki ga bosta pridobila z izkušnjami. Zato fanta, kar pogumno naprej po tej poti, da se bomo lahko vajinih uspehov veselili skupaj z vama ob prijetnem kozarcu domačega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar