petek, 3. april 2015

Varimo skupaj; Žuja

Vabilo vsem, ki bi se želeli pridružiti na varjenju, pišete lahko preko mejla ali FaceBook-a (Srečno Pivo)!

V najino sredino se je tokrat pridružil Luka - Žuja :) Smo že res stari sokrajani, ko so se lumparije špičile po ulici in ne za računalnikom! Žuja je presenetil z naborom piva, ki ga je že preizkusil tekom študija v Ljubljani. Pozdravljava in želiva si še več takšnih obiskov.
p.s. prnesu je tudi odlično rakijo ;)

Kako pa je videl varjenje Luka pa si preberite spodaj ;)

Tudi sam sem si želel  biti prisoten na varjenju piva z starima Kisovškima znancema ter le tega degustirati.  Z Reneejem sva se dogovarjala že dolga časa, vendar je vedno pri meni  prišlo kaj vmes. Med tem tednom pa mi zazvoni telefon in dobil sem povabilo, katerega sem z veseljem sprejel. Ko sem v soboto prišel sta bila majstra že na hofu - nekaj se je že dogajalo. Takoj sem se pridružil, kjer pa sta mi nalila kozarec njunega proizvoda - svetlega piva Knap, ki je bil za 300% boljši kot sem pričakoval, da bo na začetku pivovarske kariere. Spil sem že nekaj vrst piv in lahko po mojem subjektivnem mnenju ocenim, da se lahko pivo kosa z vsemi dragim ter cenjenimi uvoženimi pivi. Pivo je ravno prav »polno«, ni preveč, ni pa tudi premalo. Je dobrega okusa, ter v njem je malo več % alkohola, kar pa po svoje ni nič narobe. Kmalu za tem, mi je Renee opisal ter pokazal sestavine oz. surovine piva, predstavil mi je tudi na kratko zgodovino piva od Starega Egipta naprej, kar me je spomnilo na šolske dni osnovne šole, ter lepe spomine na ure zgodovine. Imel sem tudi to čast, da sem bil prvi pri vpeljavi novosti v njuni pivovarni. Testirali smo novo hladilno napravo za ohlajanje piva, ki se je po njunem mnenju izkazala za odlično investicijo, ter uporabili, modificirali 2 nova soda modela »Odžaci« ter nanju vgradili pipe, kar je bil dokaj zapleten proces. Bivša sokrajana sta mi lepo ter temeljito opisala in predstavila proces nastanka piva, ter se vseskozi trudila, da sta mi skozi pogovor razložila kako stvari potekajo. Bilo je zelo prijetno vzdušje ob katerem se je spilo kar nekaj kapljic domačega piva. Hvala še enkrat za povabilo ter vse ostalo. 

Da na kratko razložim zakaj se gre "Varimo skupaj". Kandidati morajo seveda v osnovi spoštovati pivo in zaželeno tudi konzumirati pivo :) . S takšnimi obiski želiva kolegom približati domače pivovarstvo, jih informirati o različnih stilih piva in predvsem slišati kakšen okus ima najino pivo. No na koncu gre pa seveda za druženje ob kozarcu dobrega piva! p.s. včasih pride prav tudi kakšna dodatna roka ;)
Kot edini pogoj za udeležbo na skupnem kuhanju je kratek zapis o samem obisku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar